Detailed Notes on سایت همفکری

Wiki Article

تلاش مخلصانه و مستمرّشان با توجّه به ابعاد گسترده عملی و شدّت درجه اخلاص و نظم و پشتکار خستگی ناپذیر و روحیّه تشکیلاتی کار کردن و ابتکاراتی که در اداره مسجد بکار میگرفتند و جلسات پر باری که شخصا اداره می‌نمودند تأثیری شگرف در یاران و شاگردانشان بجا گذاشت و مسجدشان را در آن سالهای سرد و سیاه حکومت طاغوتی همانند پناهگاهی روشن و پر فروغ‌ و زنده و پویا اسوه مساجد دیگر ساخت.

آموزش بازی بلک جک blackjack و معرفی بهترین سایت شرط بندی بازی بلک جک

ایشان در آغاز ورود به تهران و استقرار در سنگر هدایت مردم اساسی‌ترین کار را تشکیل حکومت اسلام دانسته و در راستای حرکت به سمت تحقّق آن به ایجاد جلسات همفکری با علمای بزرگ و طرح و پی‌گیری مسائل مختلف و مشکلات این مسیر طولانی پرداختند که با رحلت آیة الله بروجردی و تحرّکات اسلام ستیزانه حکومت شاه و قیام مردم به زعامت عالمان دینی و درخشش فوق‌العاده حضرت آیة الله خمینی در این صحنه حضرت آقا که با ایشان سابقه آشنائی داشتند ارتباطی دقیق و محکم را پی‌ریزی نموده قدم به قدم در مسیر شروع و اوج‌گیری نهضت به هم فکری و همکاری گسترده پرداختند، و ضمن جذب یاران مطمئن و متعهّد برای فداکاری در مسیر حذف حکومت طاغوت و تحقّق حکومت اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، و در مواقع حسّاس برای نجات رهبری نهضت از زندان و اعدام فعّالیّتی وسیع و همه جانبه و مؤثّر را طرّاحی و اجرا نمودند.

با مشورت با افرادی که تجربه و دانش بیشتری در زمینه‌های مورد نیاز دارند، می‌توانیم بهترین جواب را برای سوالاتمان پیدا کنیم و در زندگی خود پیشرفت کنیم.

بیا اینجا هرچی دوس داری بپرس و راحت مسائلتو حل کن بزن رو تصویر برو قسمت ایجاد سوال

و السّلامُ علیه یومَ وُلِد و یومَ مات و یومَ یُبعَث حَیًّا.

همچنین، این فرصت را به ما می‌دهد تا از نظرات مختلف استفاده کنیم و به جواب‌هایی برسیم که خود به تنهایی به آنها نمی‌رسیدیم.

استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

بنابراین، همیشه در زمان مواجهه با سوالات و مسائل زندگی، به همفکری و مشورت با دیگران روی بیاوریم و از نظراتشان بهره‌برداری کنیم.

آری، این عالم ربّانی و بزرگ مرد الهی با پشت سر گذاشتن چندین بیماری سنگین و خطرناک که آثار برخی از آنها تا پایان عمر مبارکشان استمرار داشت، get more info لحظه‌ای از تلاش خدائی خود آرام نگرفت و سرانجام پس از هفتاد و یکسال مجاهده فی سبیل الله در صحنه‌های مختلف، در روز شنبه نهم ماه صفر سال ۱۴۱۶ هجری قمری قالب بدن را رها کرده و به ملکوت اعلی پیوست.

با یکدیگر برای کاری اندیشیدن .

(.باتشکر ازهمراهی همه شما دوستان عزیزم شادو سربلند باشید.)

خبر رحلت عالم عامل ربّانی، و سالک مجاهد روحانی، آیة الله حاج سیّد محمّد حسین حسینی طهرانی را با اندوه و افسوس بسیار دریافت کردم و عمیقا متأسّف و مصیبت زده شدم.

با تمرین در مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت، می‌توانیم بهترین راه حل را برای مسائل خود پیدا کنیم.

Report this wiki page